Rīga, Zemitāna iela 2b, tālr: 27788893 Karte
21.04 - 27.04
Pirms nākt uz nodarbību, ielogojies, un rezervē sev vietu
Laiks
6:45
10:00
10:30
11:00
12:00
13:00
15:30
16:30
17:30
18:00
18:30
19:00
20:00
Svētdiena 21.04
Pirmdiena 22.04
FIX AL
36/40
ECHO DZ
42/43
Otrdiena 23.04
VERVE MK
2/20
MOMs AL
1/20
ROCK'N'CORE
10/20
C-CUT RU
20/20
ECHO AS
17/38
TRX RU
16/29
GRIP KO&MK
17/44
VERVE AL&RU
10/50
Trešdiena 24.04
TRX LV
10/20
C-CUT DZ
2/20
GRIP AS
8/36
C-CUT AL
12/20
ROCK'N'CORE
20/50
VERVE AL
6/50
Ceturtdiena 25.04
C-CUT AS
2/20
MOMs AL
1/20
GRIP
3/20
C-CUT DZ
5/20
ROCK'N'CORE RU&AĪ
10/40
TRX AS
5/29
GRIP KO
7/40
VERVE RU&LV
4/40
Piektdiena 26.04
ALFA DZ
7/30
ECHO AS
4/29
TRX AS
4/29
ALFA LV
1/40
C-CUT DZ
5/20
FOAM ROLLER LV
4/30
Sestdiena 27.04
ROCK'N'CORE RU
3/60
GRIP KO
2/40
VERVE RU
4/40
ALFA
6/30

Pieraksties nodarbībām

Ielogojies DCH mājas lapā. Rezervē vietu nodarbībā, noklikšķinot uz tās. Izvēlētās nodarbības lauciņā paradīsies zaļš punktiņš

Nesanāk atnākt?

Gribi labot savu treniņplānu vai nevari tikt uz ieplānoto nodarbību? Atbrīvo vietu kādam citam! Pārbaudi vai esi ielogojies sistēmā. Noklikšķini zaļo punktiņu, tas kļūst par sarkanu. Esi atteicis savu dalību treniņā.
Saplāno savu laiku turpmākajām divām nedēļām. Vari piereģistrēties nodarbībām 7 dienas uz priekšu. Apskaties visas nodarbības.

Treniņi

GRIP Grupu treniņš ar svara stieni muskuļu reljefam. Individuāli pielāgojams svars ļaus noslogot visas ķermeņa muskuļu grupas, un, pakāpeniski palielinot intensitāti, virzīties uz nosprausto mērķi. Nodarbība piemērota gan iesācējiem, gan pieredzējušiem vingrotājiem.
ROCK’N’CORE Īpaši izveidota programma, kas koncentrēta uz vēdera preses un muguras muskulatūras nostiprināšanu. Spēka vingrinājumi tiek izpildīti gan ar ķermeņa svaru, gan ar apsmagojumu. Nodarbībā iekļauti kardio intervāli. Nodarbība piemērota gan iesācējiem, gan pieredzējušiem vingrotājiem.
VERVE nodarbībā apvienoti dažādu vingrošanas sistēmu un jogas pamatprincipi. Sastopamas arī daudz brīvas kustības, kas pakļaujas mūzikas ritmam un plūsmai, un ir tuvas cilvēka ikdienā sastopamajām dabīgajām kustībām. Vingrinājumi uzlabos lokanību, atslābinās muskuļus, kā arī sagatavos vēderpreses un muguras dziļo muskulatūru, lai lielāku slodzi izturētu spēka treniņos.
C-CUT Vidējas/augstas intensitātes APĻA treniņš, izmantojot Rower, Battle Ropes, TRX piekares sistēmu, hanteles, PLYO platformu. Pēc noteikta skaita apļu izpildes seko fiziskais izaicinājums. Treniņš tauku dedzināšanai un muskuļa reljefa izveidei
PX ir treniņš, kurā izaicināt sevi un pārbaudīt spējas. Katru nedēļu citi vingrinājumi, iespēja celt lielus svarus, saņemot atbalstu ne tikai no trenera, bet arī uzmundrinājumus no treniņa biedriem. Pēc apļa treniņa principa spēka vingrinājumi ar inventāru un savu svaru tiek kombinēti ar kardio slodzi, kas ļauj maksimāli apjaust sava spēka esošās un potenciālās iespējas. Tavs nedēļas izaicinājuma treniņš.
YOGA Vingrojumu kopums, kas palīdz uzlabot izturību, lokanību, spēku un līdzsvaru, harmonizējot ķermeni un atbrīvojot prātu no ikdienas rūpēm un stresa, īpašu uzmanību pievēršot ķermeņa dziļajai muskulatūrai.
TRX YOGA ir nodarbība, kurā tradicionālās jogas pozas tiek veiktas ar TRX piekares sistēmas palīdzību. Muskuļi tiek izstiepti un atbrīvoti vēl vairāk, paralēli izaicinot līdzsvaru un attīstot spēku un izturību. TRX piekares sistēma gan atvieglo atsevišķu jogas pozu veikšanu, gan arī apgrūtina, tāpēc TRX YOGA vienmēr ir interesants ķermeņa spēju pārbaudījums kā iesācējiem, tā arī pieredzējušiem vingrotājiem.
EARTH YOGA piezemējoša, uz iekšu vērsta, meditatīva, pacietību trenējoša. YIN jogas iedvesmota, galvenokārt atrodoties uz zemes, katru pozu noturot 3-6 minūtes.
JAUNIEŠIEM UN BĒRNIEM Jauniešu spējām piemērota grupu nodarbība, izmantojot dažādas treniņa metodes – spēka, izturības, koordinācijas, orientēšanās telpā, līdzsvara uzlabošanas. BĒRNU grupas 6-9 un 10-13 g.v., JAUNIEŠU grupa 14 g. un vecāki.
FIX 30 min veltītas aktīvai kardio slodzei un 30 min muskuļu tonusa uzlabošanai, izmantojot gumijas amortizatorus. FIX ir labākais treniņš tiem, kuri grib noFIXēt savu formu un sajust savus muskuļus tā, kā vēl nekad agrāk!
ALFA Individuālai fiziskai sagatavotībai pielāgojamas intensitātes nodarbība, kurā spēka un izturības vingrinājumi muskuļa reljefa izveidei tiek kombinēti ar kardio slodzes uzdevumiem vielmaiņas paaugstināšanai. Treniņa laikā vienmērīgi tiek efektivi nodarbinātas visas muskuļu grupas. Treniņš piemērots gan iesācējiem, gan pieredzējušiem vingrotājiem.
MOMs Ģimenes pieaugums – mammas lielākā motivācija vingrot un atgūt formu. Īpašs DCH treniņš jaunajām māmiņām kopā ar mazuļiem ar pielāgojamu slodzi dažādiem sagatavotības līmeņiem. Kamēr mazais čuč vai spēlējas, tikmēr mamma aktīvi vingro, bet ja saniķojas, nav ko bēdāt - visi savējie, visi sapratīs.
TRX® Variējamas intensitātes treniņš ar TRX piekares sistēmu, kas pilnībā nodarbina ķermeni, attīsta spēku, koordināciju, mobilitāti, uzlabo izturību un veicina vielmaiņu. Katrs TRX treniņš kā jauns izaicinājums vingrotāja spējām un lielisks papildinājums jebkurām citām fiziskām aktivitātēm.
ECHO Treniņa būtība balstīta pretējās kustībās. Viena muskuļu grupa ir stabila, notur formu, bet pretējā – mobila, kustībā. Iemācoties šos pretstatus, vingrotājs spēj vēl efektīvāk nodarbināt ķermeni, koncentrējoties uz strādājošo muskuļu grupu, kā arī rast izpratni par ķermeņa kustības mehāniku.
MAD MIN Funkcionāls treniņš vielmaiņas aktivizācijai, kurā vingrinājumi tiek veikti tikai ar savu svaru. Vingrinājumi un to variācijas tiek pildītas 1 minūtes garumā un ātri tiek mainīti. Treniņš ar īsām pauzēm un nobeiguma daļā bonuss: muguras dziļās muskulatūras nostiprināšana.
TRX ECHO Treniņš ar TRX piekares sistēmu, kura būtība balstīta pretējās kustībās. Viena muskuļu grupa ir stabila, notur formu, bet pretējā – mobila, kustībā. Iemācoties šos pretstatus, vingrotājs spēj efektīvāk nodarbināt ķermeni, koncentrējoties uz strādājošo muskuļu grupu.
TRX MAD MIN Treniņš ar TRX piekares sistēmu vielmaiņas aktivizācijai. Vingrinājumi un to variācijas tiek pildītas 1 minūtes garumā. Treniņš ar īsām pauzēm un nobeiguma daļā vingrinājumi - muguras dziļajai muskulatūrai.

Adrese

Rīga, Zemitāna 2B, 4 stāvā
(ieeja no Dārzaugļu ielas)

Darba Laiks

Klubs atvērts 30 minūtes pirms treniņa sākuma, 15 minūtes pirms darba dienu rīta treniņa (6:45, 7:00)

Cenrādis

Grupu nodarbības:

viens mēnesis 50 EUR
sešas reizes 60 EUR (derīguma termiņš 2 mēneši)
seši mēneši 270 EUR (mēnesī 45 EUR)
divas nedēļas 36 EUR
viena reize 20 EUR
TRĪS REIZES 36 EUR (derīguma termiņš 1 mēnesis)
Dāvanu kartes sākot no 20 EUR
*(Abonementi bez apturēšanas iespējas)

Individuālas nodarbības:

1 persona 25 EUR 2 personas 40 EUR 3 un vairāk - pēc vienošanās

Bērnu un Jauniešu vingrošana

BĒRNU GRUPA (10-13 GADI) - VIENS MĒNESIS 35 EUR
JAUNIEŠU GRUPA (14 GADI UN VECĀKI) - VIENS MĒNESIS 40 EUR
Uz pirmo treniņu DCH studijā aicinām ierasties vismaz 20 minūtes agrāk, lai aizpildītu veselības anketu, aprunātos ar treneri un iegādātos abonementu.

Ko ņemt vērā?

- Dvielis + Paklājiņš
Ja vēlies izmantot DCH studijas vingrošanas paklājiņus, tad uz tiem tev jāklāj savs dvielis.
- Maiņas sporta apavi
Uz treniņu velc tīrus sporta apavus.
- Ūdens pudele
DCH studija piedāvā vingrotājiem bezmaksas filtrētu dzeramo ūdeni, ņem līdzi savu pudeli un uzpildi, cik vien vēlies. - Norēķināšanās DCH studijā tikai skaidrā naudā.

Instagram

TRENERI

Kaspars Ozoliņš kaspars@dchstudija.lv
Ralfs Upmanis ralfs@dchstudija.lv
Armands Sukuts AS
Alisa Lagzdiņa AL
Maija Meijere MM
Santa Vula SV
Dinārs Zāģers DZ
Andris Īviņš AI
Līga Vītola LV
Marta Kešāne MK