Rīga, Zemitāna iela 2b, tālr: 27788893 Karte
27.05 - 2.06
Pirms nākt uz nodarbību, ielogojies, un rezervē sev vietu
Laiks
6:45
7:00
7:15
7:30
9:00
10:00
11:00
12:00
12:30
13:00
16:30
16:31
17:30
18:00
18:30
19:00
19:15
19:30
20:00
20:15
20:30
Sestdiena 27.05
ALFA DZ
15/20
VERVE MK
10/20
Svētdiena 28.05
YOGA MM
8/20
GRIP
7/20
TRX BRAVO LV
14/20
META
10/30
Pirmdiena 29.05
SERIES LUC max 75min SV
1/20
SERIES LUC max 60min SV
0/20
SERIES LUC max 45min SV
0/20
ALFA
6/20
GRIP LV
4/30
ROCK'N'CORE
8/30
TRX BRAVO LV
6/29
META
4/30
VERVE SV
5/30
Otrdiena 30.05
TRX ZULU
3/29
YOGA MM
2/10
TRX STRONG
2/30
META AS
4/30
TRX BRAVO SV
5/29
GRIP MK
1/30
YOGA MM
2/35
Trešdiena 31.05
SERIES C max 75min LV
1/10
SERIES C max 60min LV
0/10
SERIES C max 45min LV
0/10
TRX FIT DZ
3/20
GRIP LV
2/30
ROCK'N'CORE
3/30
ALFA AS
4/30
TRX ZULU
2/20
VERVE LV
2/20
Ceturtdiena 1.06
TRX STRONG SV
1/29
YOGA MM
0/10
ROCK'N'CORE AS
5/20
TRX BRAVO RU
2/29
ALFA LV
2/30
GRIP KO
2/40
EARTH YOGA MM
2/30
Piektdiena 2.06
SERIES LUC max 75min DZ
0/10
SERIES LUC max 60min DZ
0/10
SERIES LUC max 45min DZ
0/10
GRIP 13 60min RU&KO
0/20
ALFA DZ
1/20
TRX BRAVO SV
0/20
ROCK'N'CORE MK
0/30
YOGA 120min MM
1/20

Pieraksties nodarbībām

Ielogojies DCH mājas lapā. Rezervē vietu nodarbībā, noklikšķinot uz tās. Izvēlētās nodarbības lauciņā paradīsies zaļš punktiņš

Nesanāk atnākt?

Gribi labot savu treniņplānu vai nevari tikt uz ieplānoto nodarbību? Atbrīvo vietu kādam citam! Pārbaudi vai esi ielogojies sistēmā. Noklikšķini zaļo punktiņu, tas kļūst par sarkanu. Esi atteicis savu dalību treniņā.
Saplāno savu laiku turpmākajām divām nedēļām. Vari piereģistrēties nodarbībām 7 dienas uz priekšu. Apskaties visas nodarbības.

Treniņi

GRIP Grupu treniņš ar svara stieni muskuļu reljefam. Individuāli pielāgojams svars ļaus noslogot visas ķermeņa muskuļu grupas, un, pakāpeniski palielinot intensitāti, virzīties uz nosprausto mērķi.
ROCK’N’CORE Īpaši izveidota programma, kas koncentrēta uz vēdera preses un muguras muskulatūras nostiprināšanu. Spēka vingrinājumi tiek izpildīti gan ar ķermeņa svaru, gan ar apsmagojumu. Nodarbībā iekļauti kardio intervāli.
VERVE Apvienoti labākie pamatprincipi no Pilates, Yogas un Tai chi. Vingrinājumi uzlabos lokanību, atslābinās muskuļus, kā arī sagatavos vēderpreses un muguras dziļo muskulatūru, lai lielāku slodzi izturētu spēka treniņos.
TRX FIT ir vidēji augstas intensitātes intervālu nodarbība, kurā spēka vingrinājumi tiek kombinēti ar kardio izaicinājumiem. Galvenais uzsvars TRX FIT nodarbībā tiek likts uz izturības trenēšanu un vielmaiņas aktivizēšanu. Nodarbība piemērota gan iesācējiem, gan pieredzējušiem vingrotājiem.
TRX STRONG ir augstas intensitātes nodarbība, kurā vingrinājumi tiek veikt ar TRX piekares sistēmas palīdzību. TRX STRONG nodarbības galvenais mērķis ir efektivizēt muskuļu darbību un izaicināt to spēka robežas. Nodarbība piemērota vingrotājiem ar vismaz vidēju fizisko sagatavotību.
TRX ZULU 4 staciju apļa treniņš, kurā galvenais uzsvars ir sabalansēts ķermeņa svara un spēka maksimālais pielietojums, izmantojot inerces (load-unload) principu. Treniņš, kurā spēka attīstīšana iet roku rokā ar metabolisma paaugstināšanu.
TRX BRAVO 4 minūšu izaicinājums, 8 vingrinājumu kopums, aizraujošs piedzīvojums un ķermeņa fizisko iespēju izaicinošs pārdzīvojums. Neizsīkstoša cīņa ar sevi un pārliecinoši spēcīgs rezultāts garantēts.
PX Augstas intensitātes treniņš muskuļu spēkam un izturībai. Treniņa laikā sasniedz kermeņa maksimālās spēju robežas. Pirms apmeklēt nodarbību, jāveic fiziskās sagatavotības tests. Pieteikšanās pie trenera.
YOGA Vingrojumu kopums, kas palīdz uzlabot izturību, lokanību, spēku un līdzsvaru, harmonizējot ķermeni un atbrīvojot prātu no ikdienas rūpēm un stresa, īpašu uzmanību pievēršot ķermeņa dziļajai muskulatūrai.
EARTH YOGA piezemējoša, uz iekšu vērsta, meditatīva, pacietību trenējoša. YIN jogas iedvesmota, galvenokārt atrodoties uz zemes, katru pozu noturot 3-6 minūtes.
SUM IT Tehniskais treniņš jeb apmācība. Mazā grupā tiek apgūti kustību tehnikas pamati, pareiza vingrinājumu izpilde. Palīdzēs izvairīties no traumām, vingrojot, un ātrāk sasniegt uzstādīto mērķi.
JAUNIEŠIEM UN BĒRNIEM Jauniešu spējām piemērota grupu nodarbība, izmantojot dažādas treniņa metodes – spēka, izturības, koordinācijas, orientēšanās telpā, līdzsvara uzlabošanas. BĒRNU grupa 10 - 13 g.v., JAUNIEŠU grupa 14 g. un vecāki.
SERIES LUC Unikāls treniņš ar vairākiem sākuma laikiem (6:45, 7:00, 7:15) un iespēju izvēlēties treniņa ilgumu – sākot no 30min līdz 1:15 h. Treniņš sadalīts 15 min ciklos, kur katrs nākamais cikls kļūst intensīvāks. Atbilstoši savai fiziskās sagatavotības pakāpei katrs var pielāgot sev vēlamo vingrinājumu intensitātes ciklu. Treniņš piemērots gan iesācējiem, gan pieredzējušiem vingrotājiem.
SERIES L Treniņš, kura mērķis ir nostiprināt un attīstīt ķermeņa lejasdaļu – kāju un sēžas muskulatūru.
SERIES U Treniņš, kura mērķis ir nostiprināt un attīstīt ķermeņa augšdaļu – plecu, krūšu, muguras, sānu un roku muskulatūru.
SERIES C Treniņš, kurā galvenā uzmanība tiek veltīta ķermeņa centra, korsetes un vēdera preses nostiprināšanai un kardio izturības paaugstināšanai.
ALFA Individuālai fiziskai sagatavotībai pielāgojamas intensitātes nodarbība, kurā spēka un izturības vingrinājumi muskuļa reljefa izveidei tiek kombinēti ar kardio slodzes uzdevumiem vielmaiņas paaugstināšanai. Treniņa laikā vienmērīgi tiek efektivi nodarbinātas visas muskuļu grupas. Treniņš piemērots gan iesācējiem, gan pieredzējušiem vingrotājiem.
META Individuālai fiziskai sagatavotībai pielāgojamas intensitātes spēka nodarbība, kas vingrotājam liks izaicināt ne tikai savas ķermeņa, bet arī gribasspēka robežas. Treniņš muskuļu spēka attīstīšanai un reljefa izveidei. Ar katru piegājienu vingrinājumu grūtības un intensitātes pakāpe pieaug, liekot vingrotājam apjaust savas maksimālās spēju robežas. Treniņš piemērots pieredzējušiem vingrotājiem.

Adrese

Rīga, Zemitāna 2B, 4 stāvā
(ieeja no Dārzaugļu ielas)

Darba Laiks

Klubs atvērts 30 minūtes pirms treniņa sākuma, 15 minūtes pirms darba dienu rīta treniņa (6:45, 7:00)

Cenrādis

Grupu nodarbības:

viens mēnesis 50 EUR
sešas reizes 60 EUR (derīguma termiņš 2 mēneši)
seši mēneši 270 EUR (mēnesī 45 EUR)
divas nedēļas 35 EUR
viena reize 20 EUR
Dāvanu kartes sākot no 20 EUR
*(Abonementi bez apturēšanas iespējas)

Individuālas nodarbības:

Viena reize 25 EUR Treneri: Alisa, Andris, Armands, Dinārs, Maija, Santa, Līga

Bērnu un Jauniešu vingrošana

BĒRNU GRUPA (10-13 GADI) - VIENS MĒNESIS 35 EUR (vecākiem ar derīgu DCH Studijas abonementu - bērnam Jauniešu abonements - 25 EUR)
JAUNIEŠU GRUPA (14 GADI UN VECĀKI) - VIENS MĒNESIS 40 EUR (vecākiem ar derīgu DCH Studijas abonementu - bērnam Jauniešu abonements - 35 EUR)

Ko likt sporta somā?

Obligāta prasība - dvielis uz vingrošanas paklājiņa. Dvielis var nebūt, ja paklājiņu neizmanto vai izmanto savu.

Līdzi ņem sporta tērpu un maiņas apavus, personīgās higiēnas piederumi un dušas čības.

Pirmais treniņš DCH Studijā

Kad esi gatavs pirmajam treniņam DCH Studijā, ierodies vismaz 20 minūtes pirms treniņa sākuma, lai aizpildītu veselības anketu, un iegādātos abonementu. Atceries, pie mums var norēķināties tikai skaidrā naudā. Uzsākot vingrošanas gaitas, mēs tev iesakām vingrinājumu tehnikas pamatus apgūt SUM IT. Tas palīdzēs ātrāk un efektīvāk sasniegt uzstādīto mērķi, un izvairīties no traumām, vingrojot. Vairāk par DCH Studijā notiekošo un treniņiem jautā jebkuram trenerim

Instagram

MĒS un STUDIJA

Iepazīsties, tie esam mēs! uzzini vairāk nakot uz nodarbībām

Kaspars Ozoliņš kaspars@dchstudija.lv
Ralfs Upmanis ralfs@dchstudija.lv
Armands Sukuts AS
Alisa Lagzdiņa AL
Maija Meijere MM
Santa Vula SV
Dinārs Zāģers DZ
Andris Īviņš AI
Līga Vītola LV
Marta Kešāne MK