Rīga, Zemitāna iela 2b, tālr: 27788893 Karte
28.05 - 3.06
Pirms nākt uz nodarbību, ielogojies, un rezervē sev vietu
Laiks
6:45
7:30
10:00
10:30
11:00
13:00
16:30
18:00
18:30
19:00
19:30
20:00
20:30
Pirmdiena 28.05
META AS
6/20
TRX AS
4/20
TRX DZ
5/20
ROCK'N'CORE AL
6/30
PX 88min
13/20
FLAB LV
5/20
VERVE LV
4/20
Otrdiena 29.05
ALFA
0/20
MOMs AL
2/20
GRIP
2/20
ECHO RU
6/30
BBAG 90min KO
2/30
GRIP RU
6/30
VERVE
6/20
Trešdiena 30.05
FLAB LV
2/20
FLAB LV
2/20
ALFA AS
7/30
TRX ECHO DZ
3/29
GRIP AS
4/30
VERVE LV
0/30
Ceturtdiena 31.05
TRX AS
2/20
MOMs AL
2/20
TRX ECHO DZ
2/20
MAD MIN RU
4/30
TRX AL
3/29
GRIP KO&DZ
5/30
VERVE AL
1/30
Piektdiena 1.06
ALFA DZ
2/20
META AS
0/20
ROCK'N'CORE MK
6/30
TRX ECHO DZ
2/20
YOGA MM
0/20
Sestdiena 2.06
ROCK'N'CORE LV
2/20
ECHO
0/20
FLAB LV
1/20
Svētdiena 3.06
VERVE AL
0/20
ALFA
0/20
META AL
0/30

Pieraksties nodarbībām

Ielogojies DCH mājas lapā. Rezervē vietu nodarbībā, noklikšķinot uz tās. Izvēlētās nodarbības lauciņā paradīsies zaļš punktiņš

Nesanāk atnākt?

Gribi labot savu treniņplānu vai nevari tikt uz ieplānoto nodarbību? Atbrīvo vietu kādam citam! Pārbaudi vai esi ielogojies sistēmā. Noklikšķini zaļo punktiņu, tas kļūst par sarkanu. Esi atteicis savu dalību treniņā.
Saplāno savu laiku turpmākajām divām nedēļām. Vari piereģistrēties nodarbībām 7 dienas uz priekšu. Apskaties visas nodarbības.

Treniņi

GRIP Grupu treniņš ar svara stieni muskuļu reljefam. Individuāli pielāgojams svars ļaus noslogot visas ķermeņa muskuļu grupas, un, pakāpeniski palielinot intensitāti, virzīties uz nosprausto mērķi. Nodarbība piemērota gan iesācējiem, gan pieredzējušiem vingrotājiem.
ROCK’N’CORE Īpaši izveidota programma, kas koncentrēta uz vēdera preses un muguras muskulatūras nostiprināšanu. Spēka vingrinājumi tiek izpildīti gan ar ķermeņa svaru, gan ar apsmagojumu. Nodarbībā iekļauti kardio intervāli. Nodarbība piemērota gan iesācējiem, gan pieredzējušiem vingrotājiem.
VERVE Apvienoti labākie pamatprincipi no Pilates, Yogas un Tai chi. Vingrinājumi uzlabos lokanību, atslābinās muskuļus, kā arī sagatavos vēderpreses un muguras dziļo muskulatūru, lai lielāku slodzi izturētu spēka treniņos.
PX ir treniņš, kurā izaicināt sevi un pārbaudīt spējas. Katru nedēļu citi vingrinājumi, iespēja celt lielus svarus, saņemot atbalstu ne tikai no trenera, bet arī uzmundrinājumus no treniņa biedriem. Pēc apļa treniņa principa spēka vingrinājumi ar inventāru un savu svaru tiek kombinēti ar kardio slodzi, kas ļauj maksimāli apjaust sava spēka esošās un potenciālās iespējas. Tavs nedēļas izaicinājuma treniņš.
YOGA Vingrojumu kopums, kas palīdz uzlabot izturību, lokanību, spēku un līdzsvaru, harmonizējot ķermeni un atbrīvojot prātu no ikdienas rūpēm un stresa, īpašu uzmanību pievēršot ķermeņa dziļajai muskulatūrai.
EARTH YOGA piezemējoša, uz iekšu vērsta, meditatīva, pacietību trenējoša. YIN jogas iedvesmota, galvenokārt atrodoties uz zemes, katru pozu noturot 3-6 minūtes.
SUM IT Tehniskais treniņš jeb apmācība. Mazā grupā tiek apgūti kustību tehnikas pamati, pareiza vingrinājumu izpilde. Palīdzēs izvairīties no traumām, vingrojot, un ātrāk sasniegt uzstādīto mērķi.
JAUNIEŠIEM UN BĒRNIEM Jauniešu spējām piemērota grupu nodarbība, izmantojot dažādas treniņa metodes – spēka, izturības, koordinācijas, orientēšanās telpā, līdzsvara uzlabošanas. BĒRNU grupas 6-9 un 10-13 g.v., JAUNIEŠU grupa 14 g. un vecāki.
FLAB Funkcionālā laboratorija, kurā vingrinājumi ar inventāru tiek virknēti noteiktā secībā, sākot ar vienkāršiem līdz sarežģītākiem. FLAB nodarbina ne tikai ķermeni, bet arī prātu, attīsta koordināciju, līdzsvaru, nostiprina ķermeņa centru.
ALFA Individuālai fiziskai sagatavotībai pielāgojamas intensitātes nodarbība, kurā spēka un izturības vingrinājumi muskuļa reljefa izveidei tiek kombinēti ar kardio slodzes uzdevumiem vielmaiņas paaugstināšanai. Treniņa laikā vienmērīgi tiek efektivi nodarbinātas visas muskuļu grupas. Treniņš piemērots gan iesācējiem, gan pieredzējušiem vingrotājiem.
META Individuālai fiziskai sagatavotībai pielāgojamas intensitātes spēka nodarbība, kas vingrotājam liks izaicināt ne tikai savas ķermeņa, bet arī gribasspēka robežas. Treniņš muskuļu spēka attīstīšanai un reljefa izveidei. Ar katru piegājienu vingrinājumu grūtības un intensitātes pakāpe pieaug, liekot vingrotājam apjaust savas maksimālās spēju robežas. Treniņš piemērots pieredzējušiem vingrotājiem.
MOMs Ģimenes pieaugums – mammas lielākā motivācija vingrot un atgūt formu. Īpašs DCH treniņš jaunajām māmiņām kopā ar mazuļiem ar pielāgojamu slodzi dažādiem sagatavotības līmeņiem. Kamēr mazais čuč vai spēlējas, tikmēr mamma aktīvi vingro, bet ja saniķojas, nav ko bēdāt - visi savējie, visi sapratīs.
TRX® Variējamas intensitātes treniņš ar TRX piekares sistēmu, kas pilnībā nodarbina ķermeni, attīsta spēku, koordināciju, mobilitāti, uzlabo izturību un veicina vielmaiņu. Katrs TRX treniņš kā jauns izaicinājums vingrotāja spējām un lielisks papildinājums jebkurām citām fiziskām aktivitātēm.
SPICY Speciāli sievietēm! Tievē un iepriecini savu ķermeni tā, lai pēc treniņa gavilētu ar mirdzošām acīm. Treniņš sastāv no trīs daļām: kardio, spēka vingrinājumi ar ķemeņa svaru, un lokanība. Nodarbība paredzēta gan vingrotājiem ar pieredzi, gan iesācējiem. Nodarbības ilgums 90min. Ceļā uz mērķi izbaudi procesu!
ECHO Treniņa būtība balstīta pretējās kustībās. Viena muskuļu grupa ir stabila, notur formu, bet pretējā – mobila, kustībā. Iemācoties šos pretstatus, vingrotājs spēj vēl efektīvāk nodarbināt ķermeni, koncentrējoties uz strādājošo muskuļu grupu, kā arī rast izpratni par ķermeņa kustības mehāniku.
MAD MIN Funkcionāls treniņš vielmaiņas aktivizācijai, kurā vingrinājumi tiek veikti tikai ar savu svaru. Vingrinājumi un to variācijas tiek pildītas 1 minūtes garumā un ātri tiek mainīti. Treniņš ar īsām pauzēm un nobeiguma daļā bonuss: muguras dziļās muskulatūras nostiprināšana.
TRX ECHO Treniņš ar TRX piekares sistēmu, kura būtība balstīta pretējās kustībās. Viena muskuļu grupa ir stabila, notur formu, bet pretējā – mobila, kustībā. Iemācoties šos pretstatus, vingrotājs spēj efektīvāk nodarbināt ķermeni, koncentrējoties uz strādājošo muskuļu grupu.
TRX MAD MIN Treniņš ar TRX piekares sistēmu vielmaiņas aktivizācijai. Vingrinājumi un to variācijas tiek pildītas 1 minūtes garumā. Treniņš ar īsām pauzēm un nobeiguma daļā vingrinājumi - muguras dziļajai muskulatūrai.

Adrese

Rīga, Zemitāna 2B, 4 stāvā
(ieeja no Dārzaugļu ielas)

Darba Laiks

Klubs atvērts 30 minūtes pirms treniņa sākuma, 15 minūtes pirms darba dienu rīta treniņa (6:45, 7:00)

Cenrādis

Grupu nodarbības:

viens mēnesis 50 EUR
sešas reizes 60 EUR (derīguma termiņš 2 mēneši)
seši mēneši 270 EUR (mēnesī 45 EUR)
divas nedēļas 35 EUR
viena reize 20 EUR
Dāvanu kartes sākot no 20 EUR
*(Abonementi bez apturēšanas iespējas)

Individuālas nodarbības:

1 persona 25 EUR 2 personas 40 EUR 3 un vairāk - pēc vienošanās

Bērnu un Jauniešu vingrošana

BĒRNU GRUPA (10-13 GADI) - VIENS MĒNESIS 35 EUR (vecākiem ar derīgu DCH Studijas abonementu - bērnam Jauniešu abonements - 25 EUR)
JAUNIEŠU GRUPA (14 GADI UN VECĀKI) - VIENS MĒNESIS 40 EUR (vecākiem ar derīgu DCH Studijas abonementu - bērnam Jauniešu abonements - 35 EUR)

Ko likt sporta somā?

Obligāta prasība - dvielis uz vingrošanas paklājiņa. Dvielis var nebūt, ja paklājiņu neizmanto vai izmanto savu.

Līdzi ņem sporta tērpu un maiņas apavus, personīgās higiēnas piederumi un dušas čības.

Pirmais treniņš DCH Studijā

Kad esi gatavs pirmajam treniņam DCH Studijā, ierodies vismaz 20 minūtes pirms treniņa sākuma, lai aizpildītu veselības anketu, un iegādātos abonementu. Atceries, pie mums var norēķināties tikai skaidrā naudā. Uzsākot vingrošanas gaitas, mēs tev iesakām vingrinājumu tehnikas pamatus apgūt SUM IT. Tas palīdzēs ātrāk un efektīvāk sasniegt uzstādīto mērķi, un izvairīties no traumām, vingrojot. Vairāk par DCH Studijā notiekošo un treniņiem jautā jebkuram trenerim

Instagram

MĒS un STUDIJA

Iepazīsties, tie esam mēs! uzzini vairāk nakot uz nodarbībām

Kaspars Ozoliņš kaspars@dchstudija.lv
Ralfs Upmanis ralfs@dchstudija.lv
Armands Sukuts AS
Alisa Lagzdiņa AL
Maija Meijere MM
Santa Vula SV
Dinārs Zāģers DZ
Andris Īviņš AI
Līga Vītola LV
Marta Kešāne MK